Sunnuntai.
Formulat sanoo wwwwnnnnnjjjjaaaaauuuuuuuuu...
Minä olen punainen. Otin eilen aurinkoa. Paljon. Paloin. Paljon. Käytin
kyllä aurinkorasvaa mutten tarpeeksi. Eilinen oli suhteellisen järkevä
päivä. Tein jotain. Edes jotain.
Tänään en. Punainen iho on hyvä tekosyy olla täysin saamaton.
sunnuntai, 3. heinäkuu 2005
Kommentit